21 maj 2013

Sjuk :'(

Hemma och har magsjuka.  Började i natt av att jag mådde illa som bara den men jag somnade om till slut men sen när jag vaknade i morse var de bara att springa på toan och jag provade äta frukost för jag kände att de vara var något annat han ta 3 skedar sen springa på toa igen :-( sen har jag sprungit fram och tillbaka.  Men fick sova några timmar och de var skönt. Riktigt skönt.  Men de är tyvärr inte äver än :-( mår jätte illa.. Denna sjukdom är verkligen den värsta som finns ljust nu... Jag vill verkligen inte vara sjuj nu när jag känner mig piggare än förr och vill göra en massa.  Jag längtar verkligen till semestern då de ska både bli skönt att vara ledig och de ska bli kul att åka bort lite :-)

Och innan semestern så blir de lite spelningar med kören och de ska bli grymt kul och snart har vi känt varandra i ett helt år. Och detta år har verkligen varit den bästa på LÄNGE. har fått sjunga en massa och skrattat och busat med fina människor :-) Och sen i augusti blir de en turné med kören och de ska bli så otroligt roligt och jag längtar dit :-D

Nä nu ska sjuka jag lägga mig och vila och kanske får sova lite med.. hoppas hoppas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)