20 maj 2013

Jaha de var denna dag de. Vaknade i morse vid halv 5 av att ambulansen var i farten sen somnade jag om och sov till 9 skönt men hade velat sova längre men de gick ej då jag skulle göra lite saker innan :-)

Ringde om mitt internet som inte ville funka och sen var jag till maxi och storhandlade sen hen till krokom och in med varorna där dom skulle och sen till jobbet och jobbade några timmar.  Jobbade med Coco idag och kul var de.  De ör alltid kul att jobba med henne :-) Efrer jobbet gick jag och Coco tikk frasses och köpte oss en varsin glass och satt ute och vi satt och surra lite om allt möjligt i nästa 1 timme eller de kanske blev längre :-)

Har nu när jag kom hem städat köket och startat diskmaskinen och lagat midda :-) De blev hem gjort pizza med LCHF :-) Gott var de med och de blev några matlådor med :-)

Ser nu på tven och har myst ner mig i soffan.  Imorgon blir de åter igen jobb och jag är nyfiken på hur morgon dagen ser ut och blir. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)