9 maj 2013

Riktigt skönt att vara ledig idag =) Har inte gjort så mycket men har städat och tvättat och starta diskmaskinen =)

Har också gått igenom lite kläder och lakt ut på annons så om de blir att ingen vill ha dom så kommer jag ge dom till Röda Korset.. Har även gott igenom lite av alla mina hästsaker som jag ska sälja med.

Men nu vart jag så där toktrött =( Och de blir man ju ibland efter middan. Jag blir de ganska ofta.

Imorgon står de jobb igen och sen blir de helg =) ska till mamma en sväng innan hon åker iväg på kurs och sen blir de en ny vecka och på Onsdag blir de äntligen träning med bästa kören =) JAG LÄNGTAR de är de bästa på hela veckan och snart blir de ju uppträdande igen KULIGT VÄRRE =)=)

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och mysa ner mig till en film =)

Jag på semester med Mormor och mamma =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)