17 maj 2013

Finns mycket jag vill berätta för er och skulle bara vilja skriva av mig men de kan jag ej då jag inte vill att alla ni läsare ska veta.............''

haft en jobbig vecka med lite olika saker men som tur var har jag några jag som man kan ringa eller skriva till så man får prata ut.....

I helgen blir de att träffa bästa Marika och fira henne då hon fyller år och blir 25 =) Har gjort ett jätte fint grattis kort till henne som hon ska få av mig sen =)

Jag hoppas denna helg blir lång då jag inte längtar så jätte mycket till veckan. Ska på onsdag hoppa in och jobba extra och så ska coco jobba med mig =)


Nä nu ska jag se film  och sen lägga mig tror jag har grymt ont i huvudet och handleden..

har så ont i handleden så de värker ända upp till armbågen och ibland till axeln




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)