19 maj 2013

Denna helg har gått för fort

Jag tycker denna helg gott för fort.
Har haft en rolig helg då igår jag åkte in till stan och mötte mamma och vi gick och fikade och sen gick vi en sväng på stan och kollade. Jag letade efter kläder till Kören och hittade en fin tunika och ett linne =) Nu behöver jag bara ett par skor så har jag allt =) Sen träffade jag Gunvor på stan och hon letade med kläder till kören med till sin andra kör hon är med i =)

De var riktigt varmt och skönt igår så nu är sommaren på väg =)

Åkte sen ut till Marika och Lars och var där någon timme då Marika fyller 25 år idag =) Hon fick mitt fina kort som jag vart så nöjd med men glömde ta en bild på en... Vi pratade en hel del m allt och de var skönt att få prata ut lite och vi skrattade en del med =)

Sen åkte jag hem till mamma och vi satte oss och såg på mello och jag tyckte de var så där och tyckte vinnarlåten var ganska bra inte 100...

Har idag målat lite då på en pal och den blev svart och de blir mer måla lite framöver =)
de är så kul att måla...

Ska strax gå en promenad och gå och köpa en glass som jag har varit sugen på hela dagen =)

Imorgon blir de jobb i 4 1/2 timme hoppas på fint väder så man kan vara ute =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)