22 april 2013

Sitter med mammas dator då ljudet funkar på hennes då jag ville kolla på repris på ett program  som jag hade missat... Så nu har jag kollat klart på de så då tänkte jag blogga lite och läsa lite bloggar =) Skulle gärna vilja ha fler bloggar att följa och läsa.

 HAR DU/NI EN BLOGG VAD HETER DEN?
Vill gärna följa dig/er =)


Sen har jag börjat känt att musiken har satt sig ännu lägre in i min själ och jag lyssnar mer och mer hur texterna går och vad den betyder. Lyssnar verkligen efter vad texten betyder om den är på engelska och vad den handlar om.. Och som låtarna vi sjunger nu i Kören så är de jätte fina texter och kärlek i dom och så kan man inte sitta eller stå stilla till dessa låtar då dom är så himla fina och grymma. Nu är jag nyfiken på vilka nya låtar vi ska få lära oss i kören.. Tror vi kan ca 30 låtar snart och då är de med jullåtarna vi sjung på Jamtli och på flyget =)

Nu till något annat. Nu har de jobbiga börjat här uppe i Jämtland och de är POLLEN.. De kliar som jag vet ej vad i ögonen och de rinner i dom till och från och är täppt i näsan och känner mig trött hela tiden =(=(
Tar allergimedicin nu men ska nog köpa ögondroppar med och näsprey.

Nä ska klä på mig och göra mig klar tills mamma kommer och då ska vi på ett litet uppdrag =)=)
säger senare vad de var och hur de gick mm




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)