21 april 2013

Fin söndag

Nu är känns de verkligen att de börjar bli vår då de var 7 grader varmt när jag och mamma åkte ner mot stan och jag kunde gå men min nya jeans jacka utan att frysa den var till och med öppen =)=)
Mamma och jag åkte och hämtade en motions cykel som mamma köpte för en billig peng =)
sen åkte vi ner på Dollar och vi var lite tidiga då dom inte hade öppnat än då dom öppnar 11 på söndagar =) vi var där kvart i =) gick inne på dollar ca 1 tim sen åkte vi på ÖB och kikade lite jag hittade inget men mamma hittade.. 

Sen åkte vi upp på lillänge och kollade lite i deras affärer =)

Sen for vi på mammas jobb en sväng då hon skulle kolla en grej sen åkte vi hem igen till mamma och nu sitter vi i soffan med en varsin dator haha =) Men min dator har blivit knäpp men jag ska nog lämna in den igen tror jag och så ska jag köpa en extra hårddisk då jag måste rensa i datorn då jag har så många bilder...

Nä nu ska jag kolla på tven och sitta och måla lite =)=)

Ni får ha en fortsatt bra söndag =)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)