15 mars 2013

Nu är de åter igen helg och dagarna går så himla fort =(
Har myst och busat en massa med barna idag så jag är helt slut nu och öm i ryggen men så kul de är =)
Var inne på förmiddan och sen efter lunch gick vi ut i fin vädret och lika efter mellis =)
När jag gick hem gick jag en liten längre väg hem så man fick sig lite mer tid ute i de fina vädret =)

Tänkte städa och fixa idag men har så ont i ryggen så de får bli imorgon =)
Och längtar till imorgon för då kommer bästa Marika på besök och de ska bli så kul =)

Blir inte så mycket att säga idag men kanske hittar jag eller skriver jag något spännande/Intressant i helgen =)

Bjuder på lite bilder =)

Saknar dig Farmor <3 p="">
Jag på studenten sjunger Halleluja 




Från stranden på Gotland =)

Stranden på Gotland =)

Gotland

På Birka Paradis för 2 årsen

Birka Paradis

Birka Paradis för 2 årsen

Birka Paradis 2årsen

Birka Paradis 2årsen

Gröna lund för 2 årsen

Birka Paradis 2 årsen.. Haha vad sur jag ser ut då


Gröna Lund för 2 årsen

Birka Paradis för 2 årsen

2 årsen

2 årsen

2 årsen


Gröna Lund =)

Insåg nu att vad länge jag haft min handväska nu och använder den på bilden fortfarande =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)