17 mars 2013

Förlåt

förlåt för dålig uppdatering men har inte orkat skriva..
Ligger nu i soffan och är sjuk =( Hostar som jag vet ej vad och har feber =(

Igår kom marika en sväng till mig och vi pratade en mamma och lagade midda vi gjorde tacogratäng och sen så satte vi oss i vardagsrummet och kollade på en film och sen såg vi på Fångarna på fortet =)

Sen åkte hon hem =(
Men vi syns till helgen igen =)

Hoppas verkligen att jag är frisk så jag kan jobba på tisdag och på onsdag har vi i kören träning och sen på lördag har jag så folk får komma på fika och surra lite och sen på söndag är de Gudstjänst i Lungviks kyrka och kören ska vara med och sjunga =)


Nä nu ska jag vila lite är så himla trött.

Jo tog en promenad idag på ca 45 min också i de fina vädret


Saknar denna fina mysiga goa katt...

SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG Zessan









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)