2 mars 2013

Gud vad skönt de var att sova ut idag sov till 11:15 och de var så himla skönt men jag ville inte kliva upp ur sängen utan ville ligga kvar så jag låg kvar till 13 kanske klockan var =)
har diskat lite idag och blev tokig då de kliar som bara den på händerna ändå har jag diskhandskar på mig så jag har bestämt att jag ska nu spara pengar till en diskmaskin så jag slipper denna klåda... Men ska först önska mig de i present då jag fyller år snart och så ska jag spara pengar till en utlandsresa kanske till sommaren =) blir kanske till London =)

Jag har också planer på att börja plugga och vill veta snart hur de blir med jobbet om jag blir kvar eller inte men får vänta någon/några månader till....

Vi har också lite lov från körträningarna nu i 2 veckor till men jag saknar alla redan och längtar till nästa träff/träning och så ska vi vara med på en Gudtjänst den 24 Mars i lungviks kyrka och de ska bli så kul och denna helg blir kanske den bästa hoppas jag om jag får som jag vill så =) =)
Har gått igenom några låtar idag och läst lite texter =)


Jo tänkte berätta om att den tredje filmen om Hobbiten Bilbo blir försenad. 
Ursprungligen var det tänkt att filmen skulle gått upp på biograferna den 18 Juli 2014.
Nu dröjer  premiären till den 17 December...
Har inte hittat varför den är försenad men så fort jag vet så hör jag av mig om de =)

Nä nu ska jag kolla på tven en stund sen se film tror jag =) Jo blir att se på mello med och kanske rösta på några jag får se =)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)