23 mars 2013

FödelsedagsFika

Idag hade jag FödelsedagsFika och hade bjudit hit lite folk =)
Och de har varit jätte kul att få hem lite främmande och bjuda på fika och visa hur man bor då dom flesta inte varit hit... Men nu så vet dom vart jag bor så nu kan man bjuda hem dom fler gånger =)

Dom som kom idag var: Mamma, Fatser Agneta, Christer, Kusin Linda, Kusin Helen, Cornelia, Wilma, Lina, Marika och Lars =)

Tycker att de var så kul att alla ni kom hit och tack för alla presenter =)


Fick 2 blommor av mamma =) denna är ena

denna är den andra fina blomman =)

Fick denna snygga halsduk av bästa mamma =)


Fick detta kit av Cornelia "coco" och Wilma =)

Denna fina blomma fick jag av faster,mina 2 kusiner,Christer och farbror Stig =)

samma blomma som ovan

Fick även denna av dom som jag ska hitta en bra plats till på väggen =)

Sen Fick jag en kaka och en tvål av Lina =)
Och fick ett biobesök plus godis och dricka och midda av Marika och Lars =)


Tack så himla mycket av alla presenter jag fick är jätte nöjd efter denna dag =)))



Nu ser jag lite på tv sen ska jag lägga mig och sova och hoppas min röst är bättre imorgon...
Blir att kliva upp halv 8 imorgon och äta en bra frukost och göra sen i ordning och sen åka mot Lungviks Kyska och sjunga upp lite och gå igenom några låtar och sen klockan 11 börjar Gudstjänsten...

Jag vet inte riktigt om jag kan sjunga men de märker jag imorgon men hoppas på lite i allefall.. jag behöver inte sjunga fullt ut i allefall =))


Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)