21 mars 2013

Börjar bli frisk

Äntligen börjar jag känna mig piggare och orkar mer =)
Var till docktorn igår och de var ingen lunginflamation som tur var och ingen halsfluss =)
Har ett litet sår i halsen efter all hosta.. Och så har halsen tagit mest stryck efter hostan så jag är hes och lite öm men blir bara bättre och bättre =)

När jag hostar gör de ont i vid revbenen och jag sa till dom jag pratade med att de känns som jag har ramlat av en häst och slagit i ryggen hårt slagit i mest revbena =( Men nu gör de inte lika ont längre som tur var =)

Så nu hoppas jag att rösten är tillbaka innan söndag då jag vill sjunga med bästa kören och uppträda =)

Kören hade träning igår och jag fick vara kvar hemma och de kändes jätte konstigt.. men fick veta mycket av coco som tur var och sen så ska coco komma till mig antingen idag eller imorgon och visa dansen som dom gjort till en av låtarna så jag får då träna lite hemma till söndag och hoppas den sitter =) 
Sen håller jag ju tummarna på rösten annars får jag kanske sjunga bas eller med altarna eller kanske sjunga min egna lilla ton =) haha


Idag när jag känner mig så pigg och vill göra något så håller jag på att städa eller började redan med de igår så köket,hallen,toan är klar sp nu är de bara vardagsrummet och sovrummet men de blir jag förhoppningsvis klar med idag annars har jag ju imorgon också =)
Sen imorgon ska jag handla lite inför Lördag då jag har Födelsedagsfika här hos mig och de kommer lite folk så de ska bli kul =)

Jag har redan fått några Presenter men tänker inte säga än vad de är utan alla mina presenter kommer upp i ett annat inlägg senare =) Har i allefall fått 2 jätte fina presenter och en jätte bra present som jag är jätte glad över men den har inte riktigt kommit än =) men den kommer ev under dagen=)=)

Nä nu ska jag ta en alvedon och invänta till den hjälpt och sen fortsätta städa =)

HA EN BRA DAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)