3 februari 2013

Trött

Men så trött jag blev nu och fick lite ont i huvudet = (
Men de är de värt efter denna roliga dag med kören =)

Blir upp tidigt imorgon och äta frukost och göra mig i ordning och åka ner mot sjukhuset och gå på Hud sen ska jag ta busset till Krokom och gå till jobbet och jobba några timmar sen funderar jag på att gå och träna med bror först och främst ur pigg och hur min kropp är i morgon annars kanske man tar en promenad.. Men denna vecka ska jag träna mer än vad jag gjort.. Har fuskat lite med att inte träna alls.. tränade inget förra veckan och inget veckan innan =( Vet ju att jag mår bättre efter jag varit där och träna och känner mig sen piggare dan efter...

Jaja tror jag ska packa ner mina saker i väskan och sen lägga mig.

Nu säger jag godnatt på er alla underbara läsare =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)