3 februari 2013

Caming Gospel

Idag har kören haft ett genrep inför en Gudstjänst i Betelkyrkan :-) Gick jätte bra på genrepet och de var riktigt roligt och vilken energi vi hade  :-) 

Fick en timmes rast och då åt jag lite lunch med Gunvor och Coco :-) Sen var de dax att sätta sig och vänta tills vi skulle börja sjunga :-) Vi satt kvar i början av låten sen klev vi upp och gick fram och ställde oss och sjung gärnet :-D  Man såg vad glada publiken var och dom tyckte de var roligt och man såg flera som försökte sjunga med :-D:-D

Sen efter några låtar fick vi och satte oss igen och lyssnade på dom som prata och sjung och Sen var de dax igen att gå upp och sjunga dom sista låtarna :-D:-D:-D

Jag tyckte denna dag gått jätte bra och så roligt de var med och vilken energi man fick :-D Men nu har jag inte samma energi längre utan vart jätte trött istället :-) Blir att se lite på tven sen lägger jag mig nog. Ska upp tidigt imorgon då jag ska på hud sen till Krokom och gå på jobbet :-)  Jo har hämtat min snygga bokhylla nu :-D:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)