10 februari 2013

Mys Söndag

Idag har jag inte gjort så mycket har städat lite.. Trodde jag kunde göra klart idag då jag inte hade ont i ryggen imorse eller lite hade jag och tänkte att idag blir jag klar men inte de.. Han börja och sen kom de smått och de gjorde ondare och ondare till slut gav jag upp och tog med mig täcket och la mig i soffan och kollade på en film och fick sen besök en liten stund och de var kul att träffas då de var ett tag sen sist =) sen diskade jag sen satte jag mig och såg klart på filmen och sen såg jag Ponnyakuten =) De var lite intressant idag på detta avsnitt.. Vet att många tänker "men snälla är du inte vuxen och du ser på barnprogram".. Ni får tänka vad ni vill men man lär sig mycket av att se detta program ändå om jag inte håller på med hästar lika ofta längre men jag vill ändå lära mig nya saker =)

Sen nu ser jag på Så ska de låta men tror jag her igång en till film då jag inte tycker de är några bra artister som är med i kvällens avsnitt..

Såg igår på Melodifestivalen och tyckte 2 låtar var bra och de var han den första Anton och gruppen som Pernilla Wahlgren är med i =)=)

Imorgon är jag ledig skönt =) har haft en lång helg =)=) Ska på hud och sen hem och antingen städa klart eller gå och gymma eller bara ta de lugnt få se hur jag mår och hur min kropp är först =)

Sitter också nu med några bilder med kören och ska göra en grej som kommer ev upp sen =)=)


Fotade lite igår =)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)