11 februari 2013

En snabb Måndag

Denna Måndag har gått fort lite för fort kanske =)
Var på hud imorse och sen hem och vilade lite framför tven sen började jag göra de sista i lägenheten eller jag har sovrummet kvar men de får bli en annan dag för min rygg började kajka ihop helt efter jag hade damsugit och torkat golven i köket,hallen,toan,vardagsrummet och bytte gardiner sen sa ryggen helt ifrån =(

Har också skrivit ett mail till bostäder om mitt badkar som jag väntar fortfarande på och de har gått .ver 1år nu =(  Så jag får de ev denna vecka =)))

Nu ska jag kolla på Rallyt på tven sen duscha och sen kolla på någon film tror jag =))
Imorgon blir de jobb igen =))

Jag på rally =) Har min sköna ridjacka på med =))

1 kommentar:

  1. Hej!

    Kolla gärna in på min blogg, jag har skrivit lite om en häst som jag tränar och som jag så småningom ska tävla!

    Lämna gärna en kommentar!

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)