18 februari 2013

Måndag igen

Nu är de Måndag igen och gud vad snabbt de gör över helgen.. Man skulle vilja att helgerna är någon dag längre =)

Dagen började vid 7 imorse och mådde illa och kände mig jätte konstig men jag klev upp i allefall och gjorde mig i ordning och fixade frukost och kollade på Förhäxad sen gick jag iväg till bussen in mot stan och hoppade av vid sjukhuset och gick iväg mot hud och fick sola lite och fick en salva sen gick jag upp mot entren och väntade på mamma och följde henne ner till provtagningen och väntade tills hon var klar sen gick vi och fikade i cafet på sjukhuset och satt och pratade om en massa saker tex om jag kanske ska börja plugga mm =)

Jag är ju lite sugen att göra de men måste bestämma mig vad jag vill plugga för något =)

Sen åkte vi till dollar en sväng och jag handlade lite där då jag inte har mycket pengar kvar =( men får ju snart lön så =))

Sen tog jag bussen hemåt och gick direkt på hc och tog prover sen gick jag på ica en sväng så jag har någon frukost =)

När jag kom hem så låg ett intressant paket vid min dörr och jag undrade var de kunde vara =)
Packade in mina varor från ica och öppnade sen paketet och där låg mina efterlängtad mobilskal =)
Beställde dom för snart en månad sen =)

Tror jag ska fixa någon luch då jag blev lite hungrig men undrar vad jag ska göra =))
Har ganska svårt att komma på vad man ska göra för midda också mm...

Sen idag tror jag ska träna lite på låtar =))
Har träning igen på Onsdag allså med Kören och jag bara längtar varje dag till dom dagarna vi har träningar för de är så himla kul och detta är de bästa som hänt mig  tror jag att jag har hamnat i en sån underbar kör och alla är så himla trevliga och hjälpsamma =)) Och vi har alltid kul tillsammans också och de är underbart =)==)=)


C.A.M.I.N.G Gospel =)

" Tog denna bild på Kören när vi var på Jamtli Julmarknad"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)