1 januari 2013

Välkommen år 2013


Välkommen till år 2013 =)

Detta år hoppas jag att jag kommer må mycket bättre och känna mig gladare =)

Har några nyårslöften men dom vill jag hålla för mig själv och om dom går igenom så lovar att jag då kommer berätta för er läsare =)

Kommer så klart minnas år 2012 då vissa saker var roliga och bra saker =)

Idag har jag bara tagit de lugnt vaknade vid halv 10 och ville sova längre men de gick ej så jag låg kvar i sängen och såg på någon film som gick =) sen satte jag mig i soffan och kollade på film igen då de varit filmer hela dan idag =)=) Sen gick jag och mamma upp till coop en sväng sen resten av kvällen blir nog lugnt framför tven =)

Är ledig i 3 dagar också den här veckan från jobbet SKÖNT med lite vila sen börjar allvaret igen =) ska bli kul att träffa alla barn igen plus nya som börjar så man ska lära sig nya namn =)
Sen blir de mycket med kören detta år blir träningar och rep och uppträdanden =)=) SKOJ SKOJ
kommer få sola lite till för exemet i år med då de inte är bra =(

Vet inte än om jag stannar kvar här hos mamma i veckan eller åka hem till mig men de är ju roligare att vara här =))=)=)

Nu ska jag äta midda så ni får ha en bra fortsatt dag/kväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)