31 december 2012

GOTT NYTT ÅR


Detta är de bästa jag gjort år 2012 och skulle vilja göra om de=)

Vi kan börja med E-type: Såg han i Härnösand då jag och mamma hälsade på morfar och han bjöd mig till statsfesten dom hade där och jag vart överlycklig då jag visste att E-type skulle vara är då jag missade att han var här uppe innan... Jag bara älskade låtarna han sjung och han sjung många gamla låtar och någon ny =)=) och vilket uppträdande =)=)

Sen var jag på Yran här i Östersund och gick men 2 kompisar en som heter Marie och en som heter Elina som jag gick med i Bollnäs =) Jag träffade då dom 2 som är på bilden till höger =)=) Eric hassele och Kitty =)=) De var riktigt kul att träffa dom och dom var så snälla och gav en lite tips =)=)

sen på Valborg så kom Anders upp och hälsa på "Han och jag på bilden till vänster" och vi firade valborg med Sara och Markus och Coco "Cornelia" Och de var jätte roligt och kul att han kom upp och hälsade på då de var länge sen man sågs. Undrar när nästa gång blir =)

Sen åkte jag och Marika "min bästa vän" till Stockholm och åkte på kryssning på Birka Paradis och de var hur kul och mysigt som helst =) Sen när vi kom tillbaka till Stockholm så gick vi på stan och kolla en massa innan tåget skulle gå hem =) Detta vill jag göra om eller vad säger du Marika??

Sen då mamma fyllde år kom mammas ena faster upp och överaskade oss och gud så glad mamma blev =) och jag blev också glad och de var kul att träffa henne då jag träffade henne då jag var liten sist och jag kände igen henne lite =) Vi åkte till Aktura och åt lunch och sen var vi på Jamtli och visade då mammas Faster aldrig varit dit och hon tyckte de var jätte fint och hoppas man träffar henne igen snart =) 

De är så kul att träffa släktingar =)=)

sparar de bästa till sist =)

Började i bästa kören Coming Gospel som mamma anmälde mig till och de vart provsjungning först och jag mins att jag var jätte nervös och jag visste inte varför då jag har träffat Camilla "Körledaren" förr då jag haft henne som danslärare i Kulturskolan... Men de gick ganska bra tyckte jag och jag kom med och     fick veta att jag är en sopran "sjunger ljust" och fick lära mig något nytt =)

Jag bara älskar denna kör då alla är så trevliga och hjälpsamma och vi har så himla kul tillsammans och längtar till nästa år då vi träffas igen och ska öva in låtar och uppträda mycket =)=)
Har uppträtt 4 gånger redan och de har varit så himla kul =)

Första var på 100% Körglädje i Krokomshallen 

Nästa var på Höstbaluns på Gamla Teatern i Östersund

 3 gången var på Jamtli Julmarknad och där sjung vi i 3 dagar i området och på scenen vid stängningen

4 gången var på Östersunds Flygplats och där sjung vi för resande och ankommande =)
"Jag åkte Bagagebandet med 4 medlemar" 

Så jag längtar till nästa uppträdanden =) 
kommer nog att skriva vart vi kommer vara så ni som bor här kan komma och se oss =)=)


Detta är de bästa som hänt år 2012 och jag ser fram i mot ett nytt år med mycket roliga saker och nya utmaningar och mycket mer =)=)






GOTT NYTT ÅR



2 kommentarer:

Tack för din Kommentar =)