15 januari 2013

Minnen del 2 "Vänner"

Här kommer de minnen med mina vänner =)=)


Jag och sara är ute och kör en söt ponny i Bollnäs och vi gick sista året i Bollnäs.. Fick köra denna ponny då hon behövde röra lite mer på sig så vi fick köra iväg en tur alldeles själva =)=)



Haha minns att denna dag fyllde sara år och de stämmer inte på datumet som de stor på bilden eller året =) Vi busade lite framför kameran =) Gillar att de syns att vi ätit glass på sara =)=)

Bästa gänget och saknar våra roliga och knäppa dagar.. Vet att vi har bråkat en hel del att till och med personalen på boendet ville att vi skulle sitta ner och prata och dom skulle vara med men vi vägrade =)=)
ÄLSKAR ER

Jag och underbara bästa Anders och denna bild tog jag förra året på Valborg när han då kom upp och hälsade på och var hos mig i lite mer än en vecka =)=)

Saknar Dig

Jag och bästa Coco på Valborg =)=) Känns så skönt att ha dig vid min sida när de är som jobbigast =)
ÄLSKAR Dig

Haha här är jag och sara igen och denna bild tog min syster på oss då jag hade vettan och vi var i stallet och skulle ut och rida eller om vi hade ridit... =)=)

Jag och Bästa Coco igen innan vårat första uppträdande med Kören i Krokomshallen =)=)
En riktigt lyckad kväll och rolig

Jag och Sara på Halloween =)=) Vist är sara söt som en katt och jag är en bov =)=)
Var hos sara då i Umeå över helgen och de var så roligt och mysigt och de gör vi om snart hoppas jag =)=)

Sist men inte minst min underbara bästa bästa vän Marika som alltid finns där och stöttar mig i allt och kan prata allt med henne och hon lyssnar alltid och jag finns alltid där för henne =)=)

Denna bild tog jag i sommras då vi var i Stockholm och åkte på kryssning på Birka Paradis.. Vi hade så otroligt mysigt och roligt och vi ska försöka göra om de i sommar kanske =)=)

Har så många vänner runt mig men tog dom som jag älskar och som jag träffar ganska ofta och Jag älskar er mina underbara vänner <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)