14 januari 2013

Fick veta idag att jag skriver bra och att jag är duktig på min blogg =) vart jag lite glad eller =)=)

Ligger nu i sängen och ser på filmen på 4an som heter "De perfekta livet" En riktigt bra film och mysig =)

Imorgon blir de att gå och jobba har stängning imorgon så de blir en lång dag och jag hoppas den går fort =) Vill att denna vecka ska gå fort och vill att de ska bli den 23 Januari då kören har träning igen =) 
Jag är fortfarande jätte glad att jag började i denna kör och jag vet att jag sakt de många gånger men jag Älskar våran kör och alla människor i denna kör är så hjälpsamma och trevliga och roliga =)=)

På tal om kören så ska vi sjunga på en Gudstjänst den 3 Februari kl 14:00 i betelkyrkan i Östersund =)
"Våran första gudstjänst"

Kören har inte sjungit på gudstjänst förut men du blir de och de ska bli kul och spännande =)

Vi är nu 57 stycken i kören och ev fler kommer =) så kul att vi har blivit så många =)) de tycker nog fler i kören med =)=)


Imorgon kommer de nog fler om minnes bilder som jag gjorde igår =)

Nu säger jag Godnatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)