30 december 2012

Trött idag eller jag känner mig trött i kroppen bara och lite ont i huvudet..
Idag var jag och mamma och handlade lite mat till imorgon då vi ska fira nyår tillsammans i år och ska ha de mysigt...
Hittade 2 filmer med som jag köpte som jag har saknat i min samling och de är Lejonkungen och köpte både 1an och 2an så nu fattas de bara 3an =)
JAg älskar disnye filmer och alla sånger =)=)

sen idag har jag inte gjort så mycket kollat på tven. jag som till 11 idag och de var skönt..
Nu ikväll är jag själv då mamma fick åka och jobba då dom behövde folk och hon jobbar då natt så hon kommer hem imorgon någon gång...

jag har mycket funderingar kring nästa år och vad jag ska skriva om här mm.. Vet att de kommer bli mycket roligt med kören då vi ska iväg och uppträda på olika ställen mm och ha en massa träningar som jag älskar =))

Redan den 9 Januari ska vi träffas alla i kören och bandet igen och jag längtar till vi träffas igen och sjunger en massa tillsammans =)=)

" Jag från Jamtli"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)