30 december 2012

Lista om 2012

Har hittat en bra lista som jag lånar från en tjej från stockholm =)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


2. Häll du några av dina nyårslöften?
Nä ingen av dom tyvärr

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja 3 stycken =)

4. Dog någon du stod nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Besökte inga länder i år

6. Är de något du saknat från år 2012 som du vill ha år 2013?
Ja solsken och så saknar jag Farmor och Vettan

7. Vilket datum från 2012 kommer du minnas?
Vet inte

8. Vad var din största framgång 2012?
Började i en Kör

9. Största misstaget? 
Inga misstag vad jag kommer ihåg

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Både och

11. Bästa köpet?
Min mobil Samsung S2

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Filmer och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja att jag började i Kören

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
en sång kommer alltid jag minnas What Are Words med Chris Medina..
Denna låt vart vettans låt då denna dag som jag hörde den på radion var då jag sa hej då för sista
gången...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ingen aning

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning faktist

18. Hur tillbringade du julen?
Jag var i Åre med mamma =)

19. Blev du kär i år?
Nej de blev jag ej

20. Favoritprogram på TV?
Har många favoritprogram =)=)

21. Bästa boken du läst?
Cirkeln

22. Finns de någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja mycket

23. Vad fick dig att må bra?
Började jobba och började i kören

24. De bästa nya människorna du träffat?
Alla i Kören =)

25. Har du legat på sjukhuset?
Inte i år men har gjort

26. Har du varit lycklig detta år?
nja

27. De bästa med 2012?
Började i bästa Kören Coming Gospel

28. Tror du 2013 kommer bli bättre än 2012?

Ja de hoppas jag då de blir mycket roligt med kören =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)