13 december 2012

Lucia

Idag är de Lucia och kom minnen från när man var yngre och gick i lågstadiet i Kaxås och då gick man lucia tåg och sjung för familjen och kommer ihåg hur glad jag var och hur kul de var att göra detta =)

Idag var de lucia tåg på jobbet men jag började halv 9 så jag missade de men dom hade kläderna på sig dom flesta och dom var så söta så =)  sen såg jag på Luciatåg på tven från stockholm och från Musikhjälpen och alla var så fina så =)

Själv hade jag en tomteluva på mig idag och barna tyckte jag var fin i den.. Jag tänkte ha glitter i håret men tog inte de jag ville vara en tomtenisse i stället... Hade på mig den hela dan=)  

Jag är också fortfarande trött i kroppen sen Jamtli så de blir skönt med helg snart och vila upp sig lite sen hade jag tänkt att städa och gå på gymet och träna lite =)
Jo idag har dom flesta barna varit glada hela dagen och de har varit så kul och vi har haft lite julpysel med =)=)

På tal om julpyssel jag måste göra klart mina julkort och tänkte skicka iväg dom i helgen och så vill jag så klart ta kort på alla kort då de är kul att ha kvar hur dom såg/ser ut.. De ända problemet är vilken ska få vilket =)=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)