14 december 2012

Gud så trött jag blev nu då och ändå jobbade jag bara 5timmar idag och de var lite barn och vi gjorde inte alls så mycket.. Barna lekte så bra idag.. på eftermiddan gick vi ut en stund ändå om de var kallt ute men de var ju bara att ta på sig kläder så man inte fös =) Jag tänkte på att de skulle vara skönt med en overall på jobbet och bara hoppa i och inte behöva ta på sig jacka och täckbyxor... Kanske ska kolla efter en på mellandagsrean om de finns någon då =)

I helgen blir de vila och tvätta lite kläder och göra klart mina julkort och skicka iväg dom =)
Jag är jätte nöjd med alla kort jag gjort och så har jag tagit kort på dom så jag har kvar som minne =)=)

Jobbar bara 3 dagar nästa vecka då jag är ledig på måndagar och tagit semester på fredagen då kören ska ha uppträdanden och julbord =)=)  ska bli kul att träffa kören igen och hoppas alla kommer då man saknade några på jamtli... vi har också nu en sida på Facebook "Coming MUSIC"
Denna är bilden som är ifall ni letar efter denna sida
"bilden tagen på Jamtli Julmarknad" 

Nä nu ska jag fortsätta måla som jag började med när jag kom hem från jobbet =)
Tycker de är skönt och roligt och avslappnande att måla =))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)