26 december 2012

Hemma Från Åre

Nu är man hemma efter 4 dagar i Åre =)
Jag har haft de super skönt och de var jätte mysigt och fint på rummet och maten var jätte god den med =) Fick frukost varje dag "3 morgon" och jag som älskar hotell frukost också =) Sen åt vi Julbord på julafton och de fanns så mycket att välja i mellan och den var så god så åt så mycket att jag måde lite illa men de gick ju inte att sluta äta då de var så gott =) 

På juldagen tog vi de mest lungt tog någon promenad och kolla på byn.. Jag köpte en badräkt =) Sen på kvällen gick vi ner och bada och jag simmade 10 längder och sen simmade jag och mamma runt och sen satt vi i bubbelpoolen och njöt och sen basta vi lite och sen var jag jätte nöjd och la mig i sängen och såg på någon film på tven =)

Jag fick också spela lite tv-spel med då jag inte har spelat på jätte länge då mitt spel gör som den vill om den vill att jag ska få spela eller inte... De var super kul att spela =)=)

Idag klev vi upp lite tidigare men gud så trött jag var i morse men vi gick ner och åt frukost sen upp och packa och sen chekade vi ut och åkte och parkerade bilen och sen så gick vi lite och kolla igen men de var ingen mellandags rea där =( sen gick vi och fikade på Åre bagarn =) sen åkte vi hem till mamma och lämnade hennes saker och sen åkte vi på ica maxi och handla lite =) Jag köpte mig en Ipad blir perfäkt till kören så man inte behöver alla papper =) sen är den lite lättare att ta med sig än datorn mm... ska bara fixa ett internet till den så blir de pärfekt =) sen åkte vi ner på åhlens och kolla lite sen for vi hem till mig och jag bärde in mina saker och sen åkte vi till min Farbror som bjöd på midda och då kom kusin Anita med familj =) Kul att träffa alla =)


Nä nu ska jag lägga mig då jag börjar bli trött ska upp och jobba imorgon börjar 6 och slutar halv 1 men kan bli kvar längre bror på... =))

GODNATT HOPPAS NI HAFT DE BRA =)=)





"Bjuder på denna bild på mig.. Jag var och såg på Rally för några vintrar sen =)"




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)