23 december 2012

God Jul


Har de jätte mysigt här i Åre och kollar nu på Så ska de låta och jag ryser nästan varje gång Peter sjunge.. Jag älskar hans sång röst =)=)

Har ätit sallad till midda och de var riktigt gott och ätit lite julgodis som vi kallar Farfars godis som vi alltid har till jul och mamma var så snäll att hon gjorde de i morse då ingen av oss orkade de igår...
Jag var jätte trött igår och mest i kroppen men de är inte så konstigt då vi sjung och dansade i fredags och så laddar jag så mycket så så de var värt att jag var trött igår =)=)

Imorgon är de Julafton =)
Så de blir go frukost och sen får vi se vad dagen har att erbjuda kanske ska bada=)=)=)


God Jul på er alla läsare 

kommer nog inte att skriva imorgon men vi få se =)=)=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)