20 november 2012

Ny vecka

Halv ligger i sängen och kollar lite på internet och på tven.... Funderar på att sätta igång en film och lägga mig under täcket då jag känner mig inte så pigg i kroppen idag... känner mig slö i kroppen och orkar inte så mycket =(  Men kan vara att jag har haft ont i ryggen ett bra tag nu med =( ska gå och träna imorgon och då ska jag träna rygg och mage och lite ben tror jag... Måste komma igång nu när jag har mina mål som jag ska göra och de ska jag hålla på med fram till sommaren och sen se hur jag ser och mår då =)

Kan säga ni som inte har mig på Facebook att mina mål är att börja träna 4gånger i veckan ibland mer,Våga mer och så var de några till.. Har lappen i köket men orkar inte gå och hämta den =)

Idag på jobbet har de gått jätte bra var ute på förmiddan med gruppen och gick iväg på en upptäksförd =) sen har vi varit inne resten av dagen och pysslat på med olika saker =)

På rasten så hämtade jag mina hörlurar och gick och la mig i soffan och lyssnade på musik och lyssnade mest på körens låtar som vi har =) tänkte träna nu fram till vi ska uppträda igen och tänkte försöka komma ihåg texterna utantill utan att ha text framför mig men kände idag att jag kommer nog lära mig dom utan till då jag har lätt att sjunga med när jag lyssnar på andra mm =)=)

Imorgon börjar jag 7 och jobbat till 2 så de blir en skön dag.. träning efter jobbet blir de och de ska jag göra ändå om min rygg gör ont.....

Nä nu ska jag lägga mig och se film =)=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)