19 november 2012

hemma =)

Nu är man hemma igen i krokom och är trött i kroppen och huvudet idag efter träningen igår med kören.... Vi sjung en massa så klart och gick igenom våra låtar vi ska sjunga och de är jätte fina Jullåtar mesta av låtarna är på engelska =)

Ni som läst min blogg länge kanske vet att jag har dyslexi  och många vet ju vad de är förnågot med...

så med kören med våra julsånger som är på engelska har jag lite svårt att lära in i mitt lilla huvud.. och då har jag eller jag är smart och spelar in på våra träningar så lyssnar jag och sjunger hemma och tränar och lyssnar på jobbet på rasterna så då går dom in lite fortare =) 

Så man måste vara lite smart ibland då man har denna sjukdom eller vad man ska kalla de... de är också därför min stavning inte blir helt rätt ibland och jag vet också att vissa blir ireterad på de men jag bryr mig inte för jag kan inte heller rå för hur jag stavar mm.... och ibland när jag läser blir orden fel med men för de mesta kommer jag på mig själv.....

sen är de faktist MÅNGA som har Dyslexi som tex kända personer: Kungen och Danny och de finns många fler......

Ni som läser min blogg skulle vara intresant om någon av er har denna eller något annat problem???



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)