12 oktober 2012

Trött idag

Idag är jag riktigt trött och har varit de hela dagen och haft ont i huvudet :-( jag somnade till och med på rasten i soffan och de var riktigt skönt... Men inte så konstigt att jag var/är trött idag då jag jobbade från 9 till 17.30 ungefär och sen åkte jag in till stan på träning och vi var på vittra och träna :-) och idag jobba jag 8-17 men fick gå lite tidigare då vi hade 2 barn kvar... Somna sen i dag hemma i sängen ca 1tim och de var riktigt skönt län jag säga :-) imorgon ska jag sova ut och vila hela dagen och sjunga igenom låtarna och gå till kusin en sväng och hälsa på :-):-)

Börjar bli lite nervös inför söndag men de kommer gå över så fort jag kommit på scenen :-):-) Gud vad jag längtar :-):-):-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)