13 oktober 2012

Lördag snart Söndag


Idag är de Lördag och imorgon är de Söndag och då är de 100% Körglädje och min hals gör så himla ont och de vill jag ej att den ska vill att den ska vara bra så jag kan sjunga gärnet i morgon =)
Så idag blir de att dricka varmt hela dagen och inte prata så mycket eller sjunga ...
ska vila hela dagen idag och ska duscha och gå till kusin senare och hon ska prova fixa 2 inbakade flätor =) så mitt hår blir lockigt och fint imorgon =)=) jag får så fina lockar efter jag haft inbakade flätor =) gjorde nästan alltid de dan innan förr då jag skulle på scenen och då var de min vän Sara som gjorde dom på mig då de inte blir så bra eller de går inte för de mesta för mig när jag ska prova göra de själv... 
Sen idag har jag letat efter en ögonskugga och jag hitta den jippi =)=)

Nä nu ska jag kolla på tven en stund skriver mer ikväll =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)