27 oktober 2012

Torvalla

Sitter oss mamma och kollar lite på internet och försöker få till att kunna ta imot och skicka mms med min mobil men får ej till de =( ska nog gå till en mobilaffär och fråga om hjälp =)

Igår träffade jag underbara Marika på stan och vi fikade och handla lite =)
Vi gick på syssla och där köpte jag lite grejor till julkorten jag ska göra och sen skicka till släkt och vänner =) bara att få ro att sitta ner och göra dom sen =) och så klart lägger jag upp bilder sen på hur dom blev =)=) OM DE ÄR NÅGRA SOM VILL VETA =)

sen kollade jag på film när jag kom hem till mamma och sen la jag mig då jag vart så trött ==)

Idag har jag och mamma varit på stan och myst... Hittade lite kläder och vi fikade och och sen åt vi midda på kina då de var så länge sen vi åt där =) och gott var de =)

sen gick vi en liten sväng och sen gick vi till bion och köpte biljetterna och dricka och popgorn =)
Vi såg hypnotysören och den var hur bra som helst och spännande och inte lite heller =)
Den tycker jag att ni ska se =)=) den är på svenska =)

Nä nu ska jag kolla lite på tven och sen lägga mig börjar bli trött och imorgon ska jag åka hem igen då jag ska på möte på måndag morgon sen in till stan igen till frissan =)=)



bjuder på denna fina bild =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)