21 oktober 2012

Rolig dag/käll

Gud så kul de var i går =)

Började med att åka ner på stan till Gamla Teatern och hade genrep och vi fick lära oss en helt ny låt och de gick jätte bra och så gick vi igenom alla våra låtar vi skulle spela upp =) sen var vi lediga fram till ca 21 och jag och birgitta åkte till daffys och anlade middda och sen åkte vi till Ås till Nina och Mats... Och vi satt vid bordet och pratade om en massa olika saker och så fick vi en jätte god efterätt som var en chokladtårta som Nina hade gjort =) SUPER GOD =)

Sen började vi efter ett tag göra oss iordning och bytte om för våret uppträdande och sen när vi började bli klara gick vi till bilen och åkte in till stan igen och gick till Gamle Teatern och sen väl inne gick i upp till våran loch "stavning" och sen gick jag och några till ut på läktaren och satt där och kollade lite på uppträdandet som var då och tävlingar =)

Dom som sjung före oss och pausen var Las Divas och där är våran körledare Camilla med i och 4 till och känner en av dom som heter Anna brant =) 
Sen gick jag in igen till lochen och prata lite och drack vatten och ilade fötterna sen såg jag att Anna kom in så då var jag ju tvungen att gå fram och hälsa och kul var de då hon art lita chockad om att jag sjunger =)=)
Jag har som sakt sjungit och hållit på med musik i princip hela mitt liv =) och har stått på scen många gånger och minns inte riktigt hur många men de är JÄTTE många gånger =)=)
Jag har både sjungit,spela teater,dansat,spelat blockflöjt =)=)

Vårat uppträdande igår ar jätte kul och vilken energi man fick av publiken dom var med och klappa händerna och ställde sig upp och klappa och var anmält glada och de var så himla kul... Och så var vi huvudnumret den kvällen =)=)

Och mickarna vi hade var helt underbara mycket bättre än dom vi hade på 100% Körglädjen förra helgen då vi var tvungna att stå nära mickarna och nu behövde vi inte de och vi behövde inte äns bry oss om vart mickarna var utan vi hördes ände =)=) De var riktiga körmyckar =)=)=)

och detta var vårat andra uppträdande och de gick superbra plus att vi inte var alla i kören då många inte kunde vara med =( Tror vi var ca 35st  igår kväll men vi lyckades ändå =)=)=)

Nu laddar vi ner lite och har övning den 5 =) och de ska bli kul att träffa alla igen och öva lite och vi ska lära oss nya låtar och de blir kanske lite Jullåtar denna gång =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)