6 oktober 2012


Jag kan inte fatta att de har gått ett årsen då farmor somnade in och imorgon är de ett årsen då jag fick säga hej då till min bästa och underbara och älskade vän Vettan =(
Farmor somnade in förra månaden för 1 årsen =( och hon var ju inte själv heller som tur var hon hade 2 av sina finaste barn vid sin sida =)

Känns jobbigt ljust nu då jag vet att morgondagen kommer bli lite deppig ..
men om jag städar och gör något annat så kommer jag ju inte att tänka på de så mycket hoppas jag sen så kommer ju bästa och underbara mamma en stund och hälsar på =)=) Var länge sen hon var hit och hälsade på mig och jag har ju varit till henne många gånger =)=)
och så kommer de ett långt inlägg imorgon om min älskade häst vettan =)=)



Så ikväll eller imorgon vill jag gärna ha kommentarer om ni som har varit med mig och vettan om era minnen =)=)=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)