31 oktober 2012


Idag på jobbet hade vi lite mysdag med film och bål och de gillade dom =)
Vi hade så lite barn med =) 

Idag var mamma snäll att köpa en dräkt till mig som jag ska ha på mig på lördag då jag är med sara och vi ska iväg på en halloweenfest =)=) ska prova den imorgon =)=) tror inte jag behöver sminka mig så mycket heller =)=)

Imorgon ska jag vara på ett annat dagis och jobba och ha stängning och de ska bli kul att träffa lite annat folk och barn =) 
Nästan all personal på dagis i krokoms kommun ska iväg på utbildning i ås och jag skulle dit först men jag ska vara med ett av barna som inte är ledig imorgon så jag hoppas alla som ska dit kommer ha de kul =)=)

Sen idag skrev jag ut nya låt texter som vi ska ha i kören och de var några stycken och några jag kände igen och några jag inte alls kände igen men de ska bli skoj ändå och vet ni vad de är Jul Låtar jag som älskar julmusik =)=)  
Sen såg jag att vi har lite uppträdande nu innan julafton och efteråt och jag längtar =)


Ska också packa idag innan jag lägger mig då jag åker till mamma imorgon efter jobbet och ska sova där och sen på fredag morgon kl 07.10 sitter jag på bussen till Umeå... De kommer bli skoj att åka dit men lite drykt att åka buss i ca 6 tim så jag får försöka hitta något som gör att tiden går fortare =) Kommer i allefall att somna i bussen då jag älskar att sova när jag är ute och åker  =)=)


Nä nu ska jag fixa lite musik till min mobil... Vill ha lite nya låtar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)