31 oktober 2012

ARG


Allså jag hatar anonyma kommentarer tycker de är så tråkigt när ni inte kan skriva vad ni heter =(

Fick en taskig kommentar på min video om att jag sjung så himla dåligt mm...

Men så klart så bryr jag mig inte ett dugg på vad denna människa säger... Jag är så van med elaka kommentarer mm så jag har lärt mig genom åren att inte bry mig utan att de går in genom ena örat och ut genom de andra....

Och de var ju en fråga på denna kommentar om jag var med i en kör och så klart är jag de och vi fick inte bara komma med i denna kör vi fick träffa körledaren och provsjunga för att hon ville se om vi kan och vilken stämma vi är i... och jag är sopran eller sopran1... och dom som sjunger och sjunger i kör vet nog vad jag menar med sopran =)=)

och så skrev denna människa att hon/han vill att jag ska sluta sjunga och sluta sjunga i kör för de är så synd om mina körvänner men du ska veta att jag tänker inte sluta sjunga eller sluta i kören så de så och så gillar dom som jag sjunger med att min röst är fin och like med körledaren =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)