2 oktober 2012


Förlåt att jag aldrig skrev igår som jag lova men han som inte riktigt med de som hos mamma igår och sov till ca 12 och de var skönt =) sen åt jag frukost och åkte iväg på elgiganten och köpte en ny mobil som jag är så nöjd med ==)
Sen åkte vi på maxi och handlade lite mat mm sen körde mamma mig hem till krokom och hjälpte mig att he på tachskyddet och sen åkte hon hemmåt till sig =) jag la in maten där den skulle vara sen ladda jag mobilen och bytte mobil till den nya och sen kom coco och då bytte jag om och vi gick och åt på frasses och sen gick vi till parkeringen vid fristilen och då kom begitta som vi skulle åka med till kören med =) var på kören från 18:00-ca 21.30 och gud så kul vi hade och fick veta lite roliga saker med och gick igenom låtarna till körglädjen mm och gick super bra =))
Nästa träning är den 11 nästa vecka och då ska jag åka med begitta in då jag stänger på jobbet så jag hinner inte annars.... vi ska då vara på vittra och träna =)=) sen är de träning hela veckan hemma för mig och sen den 14 så är de dax för uppträdande =)=) GUD VAD JAG LÄNGTAR......


Jag lovar att de ska komma upp bilder från lilla trippen i åre och jag har tagit lite kort vart inte så mycket då de regna lite och dimmit =( men ska säkert upp fler gånger dit =)

Jag hitta i lördags ett par byxor på Lundhags och dom är blå/svarta och är supersköna =) sen hitta jag en jacka som är svart som jag älskar nu på veramoda i åre eller de heter något annat nu men den är super skön =)=)

sen i söndags så fixade jag mina naglar hos en tjej och hon var jätte trevlig =) och de är som mamakyr med rosa längst ut =) tog ca 45min sen åte vi hemåt och svängde in på Åre choklad och jag köpte 2 saker eller 3 blev de då jag köpte varmchoklad med grädde i mums vad gott de var =)=)

Har haft de jätte mysigt i helgen och skoj var de med =)=) sov super skönt på hotellrummet =)=)=)

Nä nu ska jag vila lite och skriva in lite mobilnummer i nya mobilen =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)