28 september 2012

Hos mamma =)



Nu sitter man hos mamma och varit på stan några timmar... Jag fick sluta 1 timme tidigare idag så de var skönt men vi hade så lite barn med så de gjorde inget heller =)

På stan hitta jag ett linne som jag ska ha på körglädjen och ett halsband och sen har jag byxor hemma =) nu är de bara skor som jag funderar på hm...

Jag hitta ett rosa linne på Gina och en blå tröja på rea =)
Och så köpte jag nya Johan Falk filmen men jag får kolla på den när jag kommer hem till krokom då mamma inte gillar dom filmerna.. Dom som är så himla bra =)=)

Blev ingen mobil idag utan de blir på måndag =) 
jag har kollat på olika skal och har hittat ett eller 2 som jag vill ha men jag ska köpa ett så jag ska bara tänka på vilket jag vill ha =) Jag har ju till måndag på mig =)=) Om jag inte hittar något snyggt i Åre =)

tänkte att jag kanske ska köpa en ny dator istället men min funkar ju som den ska utan att ljudet är borta men de gör ju inget tycker jag =)=)

Men jag ska köpa en mobil i stället för de behöver jag för min funkar inte som den ska =(


Imorgon far jag och mamma upp till Åre på Åremarknad och så ska vi sova över där på ett hotell MYSIGT ska de bli =) och så ska vi äta någon go midda med i morgon =)=) jag vet i allefall vad jag ska köpa i Åre ska köpa nya Åre tröjor =)=) sen hittar jag säkert något mer =)=)


Nä nu ska jag lägga mig i soffan brevid mamma och kolla på tven och kanske flörta lite med mamma om jag kan få se Johan Falk =)=)=))=)=)=))==)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)