2 september 2012

Sitter hos mamma och hade körträning igår från 10-16 och vi hade så klart lunch i mellan =)
Jag var ganska trätt när jag kom hem till mamma efter all träning mm och idag har vi åter igen träning då från 15-20 och då blir de träning till 100% Körglädje som är i Oktober och så kommer vi få träffa våra solister eller kändisar som vi kallar de =) de ska bli skoj och så ska vi f fika i mellan med såg jag nu på ett mail =)

Från och med igår är jag anställd på dagiset och imorgon ska jag vara med på mitt första personalmöte och så skulle jag få mitt schema så jag vet hur jag ska jobba mm =) och sen på Tisdag börjar jag jobba JIPPI säger jag bara... jag längtar......

Så nu kan jag äntligen spara pengar varje månad som jag kan göra något kul med och åka på resor mm =) Ska ju till Stockholm i slutet av november och gå på Stockholms Horse Show och sen ska jag och mamma upp till Åre sista helgen i September och gå på maknaden mm och sen blir de nog att åka ner till Stockholm i April med då de är Scrap och Pearls träff och de lät jätte kul =)

Sen har vi mycket med kören med då vi har några uppträdanden men de är inte helt klart än och de ska bli så kul =)

Vi har ju Körglädjen med den 14 Oktober som de är fler körer som ska vara med på så de ska bli så himla kul och hoppas de blir mycket publik som kommer och ser på oss alla körer =)=)=)=) Jag kommer berätta mer om 100% Körglädje närmare om priser och tider mm =)=)

Jag lovar er läsare att jag ska försöka skriva varje dag på min blogg och mina mål är att få fler läsare så klart =)=)


Hitta lite snygga bilder på mammas nya dator =)=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)