15 september 2012

Dag 10 och 11

Dag 10- Min tävlingskarriär

Ja du jag har ej tävlat så mycket har varit med på klubbhoppningar och så har jag tävlat i hästrally 3 gånger....

Klubbtävlingarna red jag i Gölekläppen och kommer inte ihåg dom så mycket..
Hästrally red jag som sakt 3 år i Föllinge och man red på ca 3-4 timmar och de var jätte roligt och man kom till olika stationer och skulle göra olika saker på varje.. mins sist jag var med så första stationen skulle man sätta ihop ett träns på tid och mamma påminde mig att glöm inte bettet och vad gör jag jo jag sätter bettet åt felhål =( och allt annat var helt rätt =) haha sen var de från kasta hästsko från hästryggen och ta post från brevlådan och he den i en annan utan att tappa mm

Och syns nu att dom inte kör föllingrallyt längre för de var så himla skoj och man tränade alltid till de och man tränade ca 1år på en massa saker





Dag 11 - Min bästa hästbild

Min bästa hästbild är så klart denne =)



och så klart denna =)


Saknaden efter dig är så himla stor att jag vet ej vart jag ska ta vägen ibland=(
Vill bara krama om din hals och pussa på din mjuka mule och vill känna din galopp under mig.....
Vill tillbaka till den 7 Oktober 2011 och få krama och pussa på dig igen och se springa av glädje och busa med dig ALLT VILL JAG HA TILLBAKA NUUUUU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)