11 september 2012

11 år sen

  

11 år sen attakerna i USA hände =(
Jag kommer fortfarande ihåg denna dag så himla väl...
vet att jag kanske har skrivit de förut men har ju nya läsare och dom kanske vill veta..

Jag var hemma från skolan och hade magsjuka och låg i soffan och bläddrade på tven och mamma och pappa var i sovrummet vid datorn och fixade något.. Minns att när jag kom till ccn eller vad kanalen heter så visade dom en bild på att ett flygplan flög rakt in i ett av tornen och jag fatta inte att de hände och ropade på pappa och mamma att dom skulle komma på en gång och att de har hänt något så dom kom och sen satt jag och kollade på de hela dan och kunde inta fatta vad som hade hänt och sen hade vi på skolan några dagar efter minnesstund och sen forskade vi lite om de här och förstorade många bilder     .

Vad minns ni om denna dag ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)