16 augusti 2012

Listor

Tänkte göra några fler listor då jag tycker de är så kul =)

Men nu tänkte jag kolla om ni kan välja ut några eller någon till mig av dom här::


Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsportDag 4 - Hur började mitt häst intresse 
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stalletDag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmarDag 11 - En AHA-upplevelse
Dag 12 - Det här saknar jagDag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må braDag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!


Dag 1 - Presentera dig och din hästerfarenhet
Dag 2 - Min första ridskola

Dag 3 – Min största hästrelaterade rädsla
Dag 4 - Hur mitt hästintresse kom till
Dag 5 – Så här ser en bra dag i ett stall ut enligt mig
Dag 6 - En förebild jag har
Dag 7 - Min favoritsak i stallet
Dag 8 - En dag på ridskolan
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Min tävlingskarriär
Dag 11 - Min bästa hästbild
Dag 12 - Mitt drömstall 
Dag 13 - Ridklubbar jag ridit på
Dag 14 - Tre ställen jag vill åka till och hästaktiviteter jag vill göra där
Dag 15 – Tankar om att jobba med hästar
Dag 16 – Presentera din favoritras och favoritgren
Dag 17 – Något hemskt du varit med om som är hästrelaterat.


eller så kanske ni har någon egen lista ni vill att jag ska svara på????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)