16 augusti 2012

40 Frågor

Har lite tråkigt så tänkte göra denna lista





40 frågor som alla behöver veta om dig ;)

1. Namn: Malin Anna Linnéa Andersson

2. Ålder: 24 år

3. Bor: Krokom ( Jämtland )

3. syskon? Isåfall hur många?: Ja och jag har 3 Syskon

4. Vem är din idol?: Har många idoler men Takida och Erik Hassle

5. Hårfärg: Röd/brunt

6. Ögonfärg: Blå/Grön

7. Längd: 165

8. Singel eller upptagen?: Singel

9. favoritfärg: Lila och rosa

10. favoritmat: Taco

11. favoritprogram: Vet ej gillar många 

12. har du husdjur? isåfall vad: Nä inget nu man min pappa har en Hund som heter Gustaf =)

13. Vem är snyggast av alla kändisar: Brolle,Erik saade Robban i takida

14. favoritdryck: Te

15. Favoritplagg i garderoben just nu: Mys myxor och mys tröja

16 Favoritaffär: Gina Tricot

17. Spelar nåt instrument?: Japp Blockflöjt

18. favoritämne i skolan: Historia och Musik

19. Bästa utestället: vet ej

20. Vad gör dig glad?: Mina vänner och familj och vara med djur

21. Vad gör dig ledsen?: tänka på jobbiga saker och dom som är borta och en massa bråk

22. Bor du i stan eller på landet?: mitt i mellan

23. Vad skulle du ha hetat egentligen?: Ronja för mamma och pappa tyckte jag såg ut som ronja rövardotter när jag föddes =)

24. Favoritnamn: har inget nu

25. bästa årstid: sommaren då behöver man inte ha så mycket kläder

26. vad är bäst: en bästa vän eller flera vänner som inte är så nära: bästa vän så klart

27. tränar du?: Ja

28. isåfall vad?: på ett gym

29. chips eller popcorn?: popcorn

30. Cola eller Pepsi: Cola

31. bilddagbok eller blogg: Blogg så klart

32. har du en blogg?: JA jag skriver ju i den nu =) haha

33. Om du följer bloggar, vilka följer du?: Celine som äger fanta http://celineoldstrands.bloggplatsen.se  Min kusin Helen http://helain.wordpress.com Zoofie en av sveriges största musikblogg och hon bor i sundsvall och är ett stort fan till Takida http://zoofie.devote.se och många mer

34. Högklackat eller textilskor: Textilskor

35. Svart eller vitt: Svart

36. Godis eller nötter: Godis då jag ej tål nötter

37. Lakrits eller choklad: Choklad

38. Vart reste du utomlands senast?: Findland men gick aldrig på marken var på en båt då

39. Vart vill du resa innan du dör?: USA och London och Paris

40. Vad ska du göra nu när du svarat klart på dessa frågor?: Kolla lite på tv och ta ett bad =)
















http://listfolder.com/?p=2&id=503

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)