9 juli 2012


Sitter nu hemma i krokom efter en underbar helg hos mamma =)
Igår så solade jag och de var så skönt ska bli fler gånger =)

Ska starta upp en till blogg men med Céline =) Vi kommer skriva mycket om hästar i allefall jag =)
Jag kommer nog skriva om raser och vad jag tycker om dom och utröstningar och mina ridturer som jag gör ibland =)

Har idag varit till Tullus till min Farbror och hälsat på en sväng han har bytt golv och tapetserat och målat på övervåningen inte hela men nästan =) de är så fint så=) och så såg jag att han har ramat in min bild på mig från min studentmidda =) Go farbror =) om man ställer han och pappa brevid varandra så tycker några att dom ser ut som tvillingar =)

Har fortfarande inte fått några frågor på frågerundan så fråga på VILL HA FRÅGOR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)