23 juli 2012

Hemma

Nu är man hemma igen i krokom =)
Tänkte skriva om vad jag tyckte om dom andra jag lyssnade på i Lördags i Härnösand

The Hooters och Nordman tillsammans med Smalare är Thord: De var inte själva Nordman utan en av hans vänner i bandet som var med.. Jag tyckte dom var ganska bra och dom spelade lite olika låtar.

Metal Allstars: Dom var så himla grymma men jag orkade inte se på hela så vi åkte hem.. Men dom var grymma och kicken var så himla grym på trummorna som vanligt =)

Men den jag gillade mest av hela helgen eller Trorsdag-Lördag de var ju E-type han var ju bäst av alla =)=)


Var till sundsvall igår innan vi åkte hem =) Vi åkte först på hööks och kolla och de kändes så himla konstigt att gå där och inte köpa något då jag alltid har gjort de förr men då hade jag ju häst och de har jag ej nu.. Vi gick på Birsta och på Ikea och hittade lite saker =) men på Birsta var de mycket rea så jag hittade lite saker eller kläder och lite så jag kan fortsätta i min fotobok och göra fler vykort =)=) sen någon dag här kommer de upp några bilder från resan till Härnösand mm =) 

Nä nu snart ska jag ta och lägga mig och sova tror jag och imorgon kolla om de finns någon tvätt tid =)=)

Skulle vara kul om ni kommenterar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)