21 juli 2012

Härnösand

Hejsan vet att de var ett tag sen igen jag skrev =( Fy på mig...
Jag sitter hos morfar i Härnösand och hälsar på och går på Härnösands Statsfest =)
Tänkte skriva lite om vad jag tyckte om dom jag lyssna på mm =)

Torsdag:  Sean Banan - Han var riktigt bra live och rolig och sa hela tiden att man skulle vara sig själv och att man ska bjuda på sig själv =) och så busade han en massa och sjung många bra låtar =) Och hans dansare var grymma =)=)

MusikPoliserna- Dom var riktigt fräna och dom sjung och spelade riktigt bra och dom skojade till de mycket med =)=) Värd att se

E-Type- "En av mina stora Idoler" Han var GRYM kan jag bara säga =) Han berättade mycket och frågade publiken ja och nej frågor mm och sjung riktigt bra låtar både nya och gamla =) och han hade med sig eldefekterna =) Är fortfarande super glad att jag fick se han =)=)=)=) Blir fler gånger hoppas jag =)=)

Fredag: Ulrik Munther- Han var grym han med men när han skulle spela så krånglade de med ljudet och deras ljud i öronen han sa att de lät som de kom en helikopter men sen så funkade de =) Och då var han så bra och trevlig =)=) Tänkte ta atografen på från han men de var så himla lång kö..

Lisa Miskovsky- Hon var så där live tyckte jag. Hon prata inte så mycket och hon stog mest stilla.
Jag tycker när man är och ser artister så ska dom röra på sig och prata med publiken

Lördag: David Lindegren- Han sjung vid 3 idag och sjung 4 låtar men han var grym på sen ha dansa och sjung och pratade med publiken sen är ju hans låtar bra med =)=)

Sen ikväll blir de:  The Hooters och Nordman tillsammans med orkesten Smalare än Thord =)=)
Hoppas de blir Bra =)

Sen blir de att se Metal Allstars - dom består av Kicken Lundqvist från The Poodles på trummor, Basisten Johan Leven från Europ, gitarristen Pontus Nordgren från Hammarfall och sångaren Mats Levén som arbetar från Malmsten och Krux =) Dom kommer spela allt från Hårdrockscovers av Judas Prevén, Metallica, AC/DC, Motörhead, Kiss och mycket mer så dom kommer nog vara så himla grymma =)=)

Jag ska försöka ta kort på dom har tagit på E-type och ulrik och david men har bara på david i min kamera resten är i mobilen på både min och mammas =)=) 

Nu ska jag umgås med mordar så hörs vi =)=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)