5 juli 2012

Har ju tagit hand om Pållan förra veckan och de gick jätte bra och de var så kul att rida igen red med catta en dag och 2 dagar med Klara sen red jag själv hon stog Onsdag,söndag,måndag =) En riktig mysig tjej =)

Sitter nu hos mamma och kollar lite har fått 2 nya texter till kören som jag ska börja träna till i augusti börjar träningarna igen och jag LÄNGTAR ska bli så kul =)

Jo de har hänt lite mer min arbetspraktik är nu slut på dagiset och kommer få jobba lite i sommar om dom  behöver mig =) men sen i September är jag till baka på dagiset och ska börja jobba 50% och sen ökar vi =) så skönt att inta praktisera mer och få jobba =) De är ju lite roligare att jobba me när man känner pengar men jag får ju pengar nu också då jag haft arbetspraktik =) så nu vill jag att de ska gå fort till både Augusti och September men de går fort =)

Ska ju på semester också och ska åka till Morfar och hälsa på och sen blir de kanske yran eller så jobbar jag på yran jag får se hur jag gör.. sen ska jag nog åka neråt mot Stockholm kanske till Gotland är inte bestämt än =)

Ska vara hos mamma några dagar tror jag sen åka hem antingen på söndag eller måndag och då blir de träning på gymet nästan varje dag =) och så kommer jag skriva lite här och kanske blir de en till blogg med en tjej men de blir om hästar där och utrustningar jag gillar mm men vet ej än gillar ju denna blogg och har ju haft den i några år nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)