24 juni 2012

Tänkte skriva ett litet inlägg =)
Blir mycket i veckan då jag ska jobba och ta hand om Pållan och hålla tummarna på att jag får vara kvar på dagiset som jag är på.. De är sista veckan nu för praktiken och kan ni tänka er jag har varit där i 7 månader och tiden har gått så himla fort och de har gått 8 månader sen Vettan togs ner =(

Saknar vettan JÄTTE mycket men jag vet ju att hon har de bra nu och leker med Patch och sina andra vänner =)

och de är 9 månader sen älskade Farmor somnade in =( Saknar henne så otroligt mycket och de känns så tomt och kommer kännas konstigt att åka upp till Offerdal och inte svänga in till henne och hälsa på och få smaka på hennes goda kakor och bullar och så saknar jag hennes lukt =( ska nog göra en förstoring på Farmor och mig från min studentmidda och ha den på väggen brevid vettan =)


Nu blir de att lära mamma min gamla mobil sen göra sig klar och åka ner på stan och fixa mina glasögon och sen handla lite mat sen hem och byta om och åka till stallet och rida på underbara Pållan ska nog rida med Klara och Nelson =)


Här är en bild på Pållan och Nelson


Här Är jag och Nelson från förra sommaren =) Ser ni utan Träns hihi

Här är fina Pållan som jag ska ta hand om i 1 vecka och 2 dagar =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)