15 juni 2012


Tänkte berätta lite nu då jag inte har bloggat på ca 2 veckor...
Har jobbat som vanligt och varit iväg och ridit lite med coco "Cornelia" och fått både ridit på Pållan och på en Islandshäst som är hur fin som helst och rolig att rida... finns lite utmaningar  på henne ibland =) Ska också visa ägaren hur hon får in tölten men hon måste få upp lite muskler på hästen först så hon allså hon heter Vinda hästen =) Hon måste ha lite mer muskler och kondis så hon orkar hålla i tölten =) Men igår när jag red vinda hållde hon in tälten ganska länge en första gången =)
Riktigt mysigt att rida en islandshäst igen jag som har saknat att rida dom =)

Och så ska jag rida pållan lite då coco ska bort på semester till Gotland 1 vecka =)

Sen i Onsdags så var jag iväg och provsjung till en kör och jag kom med =) Sjung Tears in heaven =)
De gick riktigt bra att sjunga men jag var nervös hihi men fick lite tips och bra kommentarer =)
Så i helgen är de träning så imorgon ska man träffa alla för första gången och man vet ju inte om de finns någon man känner mm så de är spänande annars kommer jag lära känna dom så småningom =)
Sen efter helgen är de länge till nästa träff och de är i augusti men de går fort de är ju snart slut på juni så =)

Blir en lång helg

Lördag- Körträning kl 10-16
kl 18 eller 19 rida
sen sova
Söndag- Då ska jag sova ut länge =) Sen kl 18-21 är de körträning med orkesten ev 
sen hem och duscha och sova

De är min helg =) sen är de jobb =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)