17 juni 2012

Hejsan alla bloggläsare =)

Nu har man varit hemma ett tag har då varit på körträning =)

Körträningen började redan igår och då hållde vi på¨från 10 till 16 och då en knytis eferåt men jag var ej med på knytisen utan åkte hem... De var jätte kul igår men var ganska trött i huvudet eferåt =) Vi hade också lunch mellan 12-13 och åt då en varm macka på cafet i gamla tingshuset då de är där vi också är och har träningarna =) Och idag så började vi 18-21 men vart 10 minuter längre =) vi lärde oss 2 nya låtar och så spelade vi in lalla låtar som Camilla ska skicka ut till oss alla sen så vi kan träna över sommaren =) och de gick riktigt bra idag ändå om jag var trött och lite ont i halsen =) Men de är ju så himla roligt tycker de är lika roligt som att sjunga solo =) men vissa låtar mycket roligare än om man ska sjunga solo =)

NI SOM LÄSER MIN BLOGG KANSKE VILL BÖRJA I EN KÖR VI SJUNGER GOSPEL OCH BEHÖVER FLER OCH FLER KILLAR DÅ VI ÄR MEST TJEJER
så skriv en kommentar och mail så skickar jag lite info 


Jo igår så följde jag med coco och red =) Hon red Pållan och jag Vinda som är en islandshäst som ni kanske läste lite om förut... jag vart jätte nöjd på ridturen fick vinda att tölta RENT och FINT en bra bit och fick henne att gå in i ökad tölt med och de var så kul och älskar känslan när dom går in i tölt =)

Synd bara att dom är så dyr annars hade jag köpt en islandshäst och träna och kanske åka på någon tävling då och då =)

Och snart åker coco till gotland och då ska jag få ta hand om underbara Pållan men får se vad jag ska göra med henne så jag sa att coco får skriva och bestämma vad jag ska göra kanske hoppa lite =)


Nä nu ska jag lägga mig så jag orkar upp och jobba imorgon =)

GODNATT

Glöm en att kommentera =)=)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)